Általános tudnivalók:

Gyere, próbáld ki a játékokat regisztráció nélkül.

Egy egyszerű regisztrációt követően máris kezdheted a kreditgyűjtést és indulhat a játék. A regisztrációhoz nem kell más, mint megadni egy becenevet és egy valós email címet.

A játéktábla jobb alsó sarkában találsz egy kis borítékot. Egy kattintással tudsz invitáló emailt küldeni a világon bárhol élő barátaidnak, akik az egyszerű regisztrációt követően máris játszhatnak ők is. Fontos, hogy tudd, az invitálással nem játékfelkérést küldesz, így nem kell tartanod barátaid „haragjától” Minden játékos, aki a te invitálásodra regisztrál, 300 kreditet ér neked. Az invitálást megkönnyíti és segíti, ha kiposztolod a játék képét a saját profilképeddel.

30 invitálás után, aki regisztrált is, egy ingyenes dallamelhelyezést kapsz ajándékba. Az általad elhelyezett dallam lehet saját vagy zenerajongóként a kedvenc zenéid egyike is.
A krediteket minden játéknál kiírja a felület, ha esetleg eltérést tapasztalsz, nyomj egy frissítést.

1 játék 5 kreditbe kerül

A játék rövid leírása:

Adott egy célszám (TARGET), 7 soron keresztül kell törekedned arra, hogy a célszám közelében legyél vagy eltaláld azt a választott szám és matematikai művelet segítségével. Az első körben kapsz egy start számot, ehhez kell választani egy műveleti jelet, majd gyorsan nyomj az OK gombra. Ez után egy számot kell választani, hogy a célszámhoz közel kerülj és szintén OK gombot kell nyomi. Ha meggondolod magad és javítanál, a C gombbal tudod törölni a legutolsó választásodat, de figyelj, a játék időre megy! Ha nem sikerül időben választanod és a végeredményt kiszámolni, akkor a gép játszik helyetted. SPEED Pontokat kapsz a gyorsaságodért. Az összeadással (+) 15-17, kivonással (-) 20-22 , szorzással (×) 20-22, osztással (:) 30-32 SPEED pont gyűjthető. Célszám (TARGET) követése MATH pontokat eredményez. 30 MATH pontot kapsz, ha eltalálod a célszámot, 15 MATH pontot, ha 1-re megközelíted a célszámot és 3 MATH pontot kapsz, ha 10-re vagy a célszámtól. A 7-ik sorban pedig triplázódnak az elért MATH pontjaid.

A játéktáblán folyamatosan nyomon követheted az elért eredményeid. Láthatod a regisztráció óta hány játékot játszottál, mennyi pontot szereztél és mennyi az átlagod. ezen kívül havi bontásban is láthatod az eredményeid, így nyomon követheted a fejlődésed.

2019-től versenyverzióval bővül majd a SHOOGOO MATH GAME. Ezen belül a játékosoknak lehetőségük lesz kihívni más játékosokat, akár másik iskolába járó ellenfeleket, vagy más országban élő játékosokat. A versenyjáték keretén belül már nem csak a műveleti jeleket és a számokat kell a játékosnak választani, hanem az egyes sorok eredményeit is gyorsan ki kell számolni majd. Részletek hamarosan.

Általános tudnivalók:

Gyere, próbáld ki a játékokat regisztráció nélkül.

Egy egyszerű regisztrációt követően máris kezdheted a kreditgyűjtést és indulhat a játék. A regisztrációhoz nem kell más, mint megadni egy becenevet és egy valós email címet.

A játéktábla jobb alsó sarkában találsz egy kis borítékot. Egy kattintással tudsz invitáló emailt küldeni a világon bárhol élő barátaidnak, akik az egyszerű regisztrációt követően máris játszhatnak ők is. Fontos, hogy tudd, az invitálással nem játékfelkérést küldesz, így nem kell tartanod barátaid „haragjától” Minden játékos, aki a te invitálásodra regisztrál, 300 kreditet ér neked. Az invitálást megkönnyíti és segíti, ha kiposztolod a játék képét a saját profilképeddel.

30 invitálás után, aki regisztrált is, egy ingyenes dallamelhelyezést kapsz ajándékba. Az általad elhelyezett dallam lehet saját vagy zenerajongóként a kedvenc zenéid egyike is.
A krediteket minden játéknál kiírja a felület, ha esetleg eltérést tapasztalsz, nyomj egy frissítést.

1 játék 5 kreditbe kerül

A játék rövid leírása:

Adott egy célszám (TARGET), 7 soron keresztül kell törekedned arra, hogy a célszám közelében legyél vagy eltaláld azt a választott szám és matematikai művelet segítségével. Az első körben kapsz egy start számot, ehhez kell választani egy műveleti jelet, majd gyorsan nyomj az OK gombra. Ez után egy számot kell választani, hogy a célszámhoz közel kerülj és szintén OK gombot kell nyomi. Ha meggondolod magad és javítanál, a C gombbal tudod törölni a legutolsó választásodat, de figyelj, a játék időre megy! Ha nem sikerül időben választanod és a végeredményt kiszámolni, akkor a gép játszik helyetted. SPEED Pontokat kapsz a gyorsaságodért. Az összeadással (+) 15-17, kivonással (-) 20-22 , szorzással (×) 20-22, osztással (:) 30-32 SPEED pont gyűjthető. Célszám (TARGET) követése MATH pontokat eredményez. 30 MATH pontot kapsz, ha eltalálod a célszámot, 15 MATH pontot, ha 1-re megközelíted a célszámot és 3 MATH pontot kapsz, ha 10-re vagy a célszámtól. A 7-ik sorban pedig triplázódnak az elért MATH pontjaid.

A játéktáblán folyamatosan nyomon követheted az elért eredményeid. Láthatod a regisztráció óta hány játékot játszottál, mennyi pontot szereztél és mennyi az átlagod. ezen kívül havi bontásban is láthatod az eredményeid, így nyomon követheted a fejlődésed.

2019-től versenyverzióval bővül majd a SHOOGOO MATH GAME. Ezen belül a játékosoknak lehetőségük lesz kihívni más játékosokat, akár másik iskolába járó ellenfeleket, vagy más országban élő játékosokat. A versenyjáték keretén belül már nem csak a műveleti jeleket és a számokat kell a játékosnak választani, hanem az egyes sorok eredményeit is gyorsan ki kell számolni majd. Részletek hamarosan.